Hemma!

Förlåt för att jag har varit så hemskt dålig på att uppdatera det senaste. Men som jag sa innan så har jag bott hos min mamma som varken har bil eller internet och bor i en skog på landet. Så jag har varit ganska isolerad från omvärlden vilket på ett sätt har varit skönt efter sju månader av nya intryck dagligen.

Förra veckan hjälpte jag och min bror vår syster att måla deras hus. Vi hann inte helt färdigt men det kommer att bli jättefint när det är det. Målandet var kanske inte det roligast men det var roligt att umgås med syskonen och
syskonbarnen. Det var också trevligt att få god mat hela tiden så nu har jag väl gått upp de kilona som jag gick ner utomlands.

Nu har jag varit hemma i fyra dagar och har städat och grejat sen jag kom innanför dörren. Det var roligt att hänga upp mina nya klännigar men de kläder som låg i paketet från Indonesien måste tvättas och det fanns ingen tvättid före lördag..

Under de två månaderna jag var i Nya Zeeland och Anders var hemma så satte han in ett nytt kök och det är jättefint! Det är bara några smågrejer kvar att göra och så ska vi köpa nytt bord och stolar. En av de bästa sakerna med köket är att det finns en diskmaskin, vilket jag aldrig har haft innan.

Innan

Efter

Idag ska jag göra det sista på min praktik och imorgon måste jag börja förbereda mig för på torsdag tar jag examen! Efter det är jag en färsk kulturturismentreprenör så om du har något jobb inom kultur, turism, event, projekt eller marknadsföring så är det bara att kontakta mig.. ;)

Blivande Kulturturismentreprenörer


Kommentarer
Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)

2010-08-03 23:09:49
URL: http://shikos.blogg.se/
Leia ♥

Ha en fin kväll! :)

2010-08-04 17:41:37
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Ann-Marie & Egon

Hej!



Hur får man tag i så duktiga snickare? Ser bra ut.

2010-08-04 22:06:54
bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

♥Claaaudia ♥

Ska vi följa varandra via bloglovin :)?

2010-08-07 17:00:58
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0