Lite om mig..

Du heter: Sabina

Smeknamn: Sabbe. Sabinchi, Binchi, bitchi, älskling.. Kärt barn har många namn..

Låt som när du är ledsen sörjer till:
Fix you med Coldplay


Beroende av:
 Godis! Familj, vänner och kärlek


Vad tror folk om dig?
att jag lyssnar på pop och schlager


Stämmer det?
Nej, jag lyssnar mest på hårdrock

Vad får du oftast komplimanger för?
Mina rådjursögon och färgen på mitt hår.


Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv och inte bry sig om vad andra tycker. 

Brukar du skratta för dig själv? Oja


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Jag hade jätteroligt igår! Tack för en toppenkväll! :D


Var bor du?
Lischöping


Trivs du där?
Ja, det är en mycket mysig stad


Hur svarar du i mobilen?
Hej det är Sabina


Vem ringde du senast?
Frida


Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon var i Trollhättan hos sin mor. 

Antal timmar sömn inatt:
cirka 9


Sov du ensam:
Nej


Brukar du komma i tid:
Ja oftast, hatar att vänta på andra och låter helst inte andra vänta på mig.

Hur känner du dig nu:
Pigg och glad och sugen på att få ett jobb.


Vanligaste färg på dina kläder: 
Svart


Vad tycker du om fötter:
Jag tycker att det är vackert att ha bruna fötter, vilket jag inte har allt för ofta..


Vad saknar du:
Min familj som bor alldeles för utspritt och långt ifrån mig.


Hade du en bra kväll igår:
 Jag var bakis hela dagen och på kvällen var jag ganska trött på att hänga framför tvn. Så.. inte direkt..


Favorit dryck på morgonen: Te

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 23


Är du blyg?
Under situationer då jag känner mig osäker kan jag bli blyg och tyst.

Sysslar du med någon idrott:
Jag älskar att dansa och hade jag haft råd skulle jag gå på dansskola, men det har jag inte just nu.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jag tror på attraktion vid första ögonkastet, kärlek kommer senare.


Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Allt killar gör som inte tjejer gör.


Är du nöjd med ditt liv:
Har precis kommit in i ett nytt kapitel i mitt liv, vilket är lite förvirrande. Jag hade varit mer nöjd om jag hade ett jobb och en inkomst.


Är du bortskämd:
Jag var aldrig bortskämd när jag var liten, men sen träffade jag Anders :)

Vad gör du i morgon: Söker jobb och ska träffa Frida som har semestrat på Öland i en vecka.


Vad är det värsta du vet?
Finns så mycket saker.. Egoism, djurplågeri, svek, orättvisor, att vänta..


Har du bra vänner och äkta vänskap?
Jag har underbara vänner!! Tråkigt nog flyttar de bästa ifrån mig :(


Vad är det finaste du fått? En resa till Egypten, där va det fint :)

En speciell dag du minns:
Finns så många att välja mellan.. När vi snorklade med sex hajar i Thailand. Det var speciellt.

Du samlar på:
Socker. Alltså sånt socker som man ofta får på caféer i små förpackningar.


Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Anders eller mina kompisar

När grät du senast: Säkert till någon film eller tv-program för någon dag sedan. Är väldigt känslig för sådant.


Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Ta körkort och göra en road trip genom USA (vilket jag tänker göra även om jag inte vinner, men det skulle ju underlätta) men även spara mycket. Ge bort en del också till familjen.


Vill du gifta dig:
Inte igår, kanske idag. Ändrar mig hela tiden.. Jag älskar tanken på att planera ett bröllop..

Vill du ha barn:
Absolut, när jag vet vad jag vill i livet, har en fast inkomst och är redo. Om en sådär sju år kanske :)
 

Är du musikalisk? Jag älskar att sjunga iallafall.


Vad dricker du helst när du är törstig:
Hallonsaft


Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej.


Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Alltför många gånger..


Biter du på naglarna:
nejnej


Jag


Kommentarer
Veris

Åh vad jag saknar dig underbara Sabbe!! PUSSSSSSS!!!

2010-08-23 20:51:10
URL: http://aletta.blogg.se/
Viktoria :)

Söt blogg!



Kommentera gärna min!

2010-08-24 07:23:17
URL: http://msvikkyy.blogg.se/
ITZI

God morgon! :)

2010-08-24 08:28:18
URL: http://itzi.blogg.se/
Roger Olofsson

Tackar för kaffet



Å jag måste säga igen proffsig renovering !!



MÅ gÖTT

2010-08-27 17:27:31

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0