Scrapbooking

Idag har jag städat hela lägenheten så nu är den skinande ren. Man har väldigt mycket tid över när man är arbetslös.. Efter det tyckte jag att jag förtjänade ett långt härligt bad men till min förvåning var proppen borta. Jag har letat överallt men inte hittat den. Det måste vara hon som bodde i vår lägenhet när vi var borta som tagit den. Men varför skulle någon ta en propp till ett badkar? Ytterst underligt.

Det är inte speciellt roligt att agera hemmafru när mannen är på jobb så för att hitta på något skoj har jag gjort en scrapbooking sida.

Här är resultatet:

En gammal sida

Ha en mysig fredagskväll!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0