♥ Dag 9 – Min tro

Jag tror inte på något någon har skrivit ned i en bok för några tusen år sedan. Det är ju det de flesta religionerna är baserade på. En bok. Konstigt tycker jag. Jag har alltid tänkt att om det nu finns en gud som älskar alla osv varför finns det då så otroligt mycket smärta i världen. Han kanske bara inte älskar mig och en miljard andra.

Jag tror att alla människor föds goda och att samhället och familjen formar hur man blir.
Jag tror att det finns något mer på vår jord som de flesta av oss inte vet så mycket om. Andar, energier, spöken, kalla det vad du vill. Jag har nog alltid trott på sådant. Jag var på seans en gång. Det var läskigt. Ska nog inte göra det igen.

Jag tror även på mig själv. Att jag kan göra vad jag vill med mitt liv. Bara jag vill..


Bild från Google


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0