Dan före dan före dopparedan.

Idag är det bara två dagar kvar till julafton. Fast vi har fuskat lite och hade en minijulafon igår hos syster. Vi hade jättemysigt, åt julmat och delade ut klappar. Jag fick bland annat shampoo och balsam från TREsemmé, glögg-te och ett förfestspel som passar mig perfekt eftersom jag älskar att spela spel på förfester. Jag längtar till att inviga det.

Syster & Magnus


Julklappsutdelning

Charmtroll :)

Innan vi åkte till syster svängde vi förbi mormors lägenhet. Det kändes väldigt surrealistiskt att vara i hennes lägenhet när hon inte finns längre. Direkt jag öppnade dörren kände jag lukten av mormor, vilket jag aldrig kommer att få göra igen. Det blev ännu mer verkligt att hon är borta när jag idag hämtade hennes ägodelar på sjukhuset där hon dog. Hoppas att hon har det bättre där hon är nu..

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0