Loppis och partajande!

Igår började jag och Frida dagen med en loppisrunda i stan. Vi startade på Fa-fyndet och avslutade med loppisen i Sockerbruket. Det var galet mycket utställare och besökare och både jag och Frida hittade en massa fina fynd.

Mina fynd

Tanken var att jag skulle vara färdig med pepparkakshuset nu så att jag kunde visa resultatet, fast det hann jag inte med så jag får väl göra färdigt det idag. Eller imorgon..

Så här ser det ut nu iallafall, det ska bli spännande att se om det går att sätta ihop.

Idag är vi inte så pigga. Igår kväll kom nämligen Bille och Klas hem till oss. Det dracks diverse alkoholhaltiga drycker, spelades Jenka, Geni, ölspel samt "jag har aldrig" och efter det pallrade vi oss iväg till Stadt där vi dansade loss som aldrig förr. Trots att vi inte var så många så gjorde de som var med att det blev väldigt roligt!



Bille tyckte det var gott med popcorn och drinkar :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0