End of the journey..

Just nu sitter vi och väntar på Hong Kongs flygplats. Flyget lyfter om 45 minuter och det tar ungefär 13 timmar till Amsterdam. Jag hoppas att jag kan sova mestadels av tiden.



De sista dagarna har varit ganska händelselösa. Vi har mest strögat runt i staden, åkt färja och kikat i affärer och på marknader. Men en dag var vi och besökte Disneyland. Jag som är en disneyfantast och älskar alla det gamla filmerna tyckte det var jätteroligt att vara där och se alla figurerna och åka alla attraktionerna. Det var en mycket bra och varm dag.



När jag kommer hem kommer jag antagligen att bo hos min mamma tills vi får tillbaka vår lägenhet och eftersom hon inte har något internet kommer det nog att dröja innan jag kan blogga igen. Att lägga upp bilder på flygplatsen gick inte speciellt bra så jag får lägga upp mer bilder när jag kommer hem.

Tack till er som följt min blogg under mina sju månader utomlands. Jag hoppas att ni vill kika in igen även när jag är i Sverige.

Ha det så bra tills vi hörs igen!
Puss och Kram

Kommentarer
Ann-Marie & Egon

Välkomna hem!

2010-07-12 23:33:52

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0