Kuala Lumpor

Nu är vi framme i Kuala Lumpor efter en halv natt i en lyxig buss med stora säten och en halv natt på ett halvskabbigt hostel. Dagen har spenderats med att hitta ett nytt hostel, ett besök på den kinesiska ambassaden, strög i Chinatown och häng vid vackra Petrona towers.



När vi skulle till den kinesiska ambassaden tog vi en taxi eftersom det skulle ta 10 minuter och var för långt att gå. Men eftersom det var så himla mycket trafik så tog det en timme! När vi äntligen kom dit hade de stängt för fem minuter sedan och öppnar inte igen förens på måndag. Vi som hade tänkt att åka någon annanstans på söndag :(


Petrona towers

Nej nu måste jag fortsätta jobba! Ha det gott!

Kommentarer
aye

Hejhej.

Nu har jag bestämt mig för att köra med " Veckans blogg" , delta gärna, allt du behöver göra är att skriva att du deltar ( i inlägget i min blogg) & så kollar jag ifall du är en värdig vinnare! Vinnaren får en länkning i 4 dagar & sedan drar jag nya vinnare varje vecka! Missa inte chansen!

Ha en fortsatt bra dag!

Kram//A

2010-06-18 20:54:36
URL: http://ayealfayadh.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0