STORT GRATTIS FARMOR!

Idag är det ingen vanlig dag, för det är min farmors 70-års dag och det firas med ett stort kalas på Bornholm. Hela släkten har samlats där ifrån Tyskland, Danmark och Sverige. Själv är jag fortfarande i Kina och missar hela den här viktiga tillställningen. Jag hoppas att de har det jätteroligt utan mig! Det tvivlar jag dock inte en sekund på :)

Farmor och jag

De senaste dagarna har jag och Anders gått och gått och sett bland annat den förbjudna staden och sommarpalatset. Båda enormt stora områden! Vi såg även ljusshowen på Olympic Park ikväll. Imorgon blir det ännu mer promenerande och planen är att se två tempel samt shoppa.

Kram!

Kommentarer
Ann-Marie & Egon

Hej!



Grattis Sabinas Farmor, önskar Ann -Marie o Egon.

2010-06-29 23:06:56

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0