Bilder från Port Dickson

Vi åkte till stranden för att bli lite bruna innan vi åker hem men med min lycka så regnade det såklart båda dagarna vi var där...



Väsentliga ting!





Stranden i Port Dickson



Vi är nu tillbaka i Kuala Lumpur. Tog en tidig taxi och hämtade våra pass på den kinesiska ambassaden. Idag har vi shoppat de sista souvenirerna och försöker hitta ett boende i Peking. En man från Texas berättade att det inte finns Facebook i Kina men jag hoppas att det iallafall finns internet någonstans.


Imorgon flyger vi tidigt, resan tar cirka sex timmar och det ska bli spännande att se vad vi kommer att hitta på i Peking på midsommarafton. Vad ska ni göra på midsommar?

Nu ska vi gå till Chinatown och äta. Ha en underbar midsommar!

Puss och Kram

Kommentarer
Florina

Fin blogg :)



Kolla gärna in på min, har ny design & kommentera gärna :)

2010-06-24 12:00:07
URL: http://rinaaa.blogg.se/
Danmark

Glad midsommar lillasyster!

2010-06-24 13:58:23
sandija

du har fin blogg! klicka gärna ofta in min blogg. allt bra med dej? =)

2010-06-24 14:15:40
URL: http://kwieien.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0