31 maj

Nu har Anna akt tillbaka till Nya Zeeland. Det kanns trakigt, men den tiden hon var har hade vi jatteroligt ihop. Jag fortsatter att gora min praktik for Eco Vision Resort men inte pa Gili Meno som jag har sagt innan. Jag haller pa med en massa andra saker istallet. Idag har jag och Anders hyrt en moped och kort runt i Ubud. Det finns valdigt manga ekologiska butiker har och aven en hel del Yoga resorts som vi har kollat in. Igar knatade vi aven runt i fyra timmar och uppe i bergen hittade vi en jattemysig vag och vi gick forbi minst 15 par som satt och myste i kanten av vagen. Maste varit en karleksstig :)



Tjingeling!

Kommentarer
» P H O T O L E N S

Fina bilder! :-)

2010-05-31 13:50:45
URL: http://photolens.blogg.se/
malin

fina bilder :)

2010-05-31 16:27:48
URL: http://nattstad.se/maliniklasson
ingrid din Farmor

Hej!



Ja- det såg ut riktigt farligt ut med den vandringen

det med myror det var ju säkert inte kul på något sätt.Bron tyckte jag att den såg skraltig ut.



Här hemma är det underbart sommarväder vi Claes och jag håller på för fullt att förbereda festen

du vet Rikard med fam-svärföräldrar och Mandys bror och dotter kommer den 23 juni och vi firar midsommar här innan vi åker till Bornholm

det skall bli spännade och se hur allt kommer att fungera

till Bornholm kommer du även Alexander Aase Mattias och Sebastian



Puss och Kram



Din Farmor Claes

2010-06-05 16:02:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0