29 november

Hej mina vänner!

Nu är jag tillbaka igen, vad det var för fel på min blogg kan jag inte svara på..
Idag är det iallafall den 29 november vilket innbär att det var åtta år sedan mammas olycka. Oj vad tiden går fort. Hon firar att hon lever med att åka kryssning till Tyskland. Helt rätt.

Igår hände det något kul - Frida flyttade in hos mig och Anders för ett tag. Vet inte hur länge. Det firades med glögg och pepparkakor (lite pågrund av att det var första advent också. Men bara lite.) Så numera är jag både sambo och kombo (kompis+sambo=kombo) yejj.
 
Hittade ingen bild på mig, Frida och Anders men det är iallafall honom vi skjuter på i bilden.^^

Nu börjar ju halv åtta hos mig! Viktigt att inte missa. Kan vara ett av det bästa programmen som finns. Efter extremfisket då..

Puss & Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0