Dag 1 – Presentera mig själv.

Sabina heter jag, bor i Lidköping med pojkvännen Anders och katten Luna. I gymnasiet läste jag samhäll/språk och gick nyligen en två år lång utbildning i Kulturturism. Efter utbildningen fick jag titeln Kulturturismentreprenör.
 
Jobbar för tillfället på hotell men drömmer om ett jobb där jag får resa mycket eftersom det är det bästa jag vet. Har varit i 14 länder och senaste resan var jag hemifrån i sju månader. När jag var liten ville jag bli flygvärdinna men är alldeles för kort och värdelös på att simma.
 
En av mina högsta drömmar var att simma med delfiner och det gjorde jag med 250 stycken i Nya Zeeland. Då trotsade jag även en av mina fobier eftersom jag är kass på att simma och är rädd för djupt mörkt vatten (speciellt när jag visste att det var en massa stora valar under och i närheten).
 
Annars är jag inte speciellt rädd av mig och älskar att se på skräckfilm. Några av mina intressen är musik, att dansa, festa och se på film. Mina favoritfilmer är American history X, Fight Club och Into the wild och Edward Norton är den bästa skådespelaren som finns. Enligt mig. Favoritmusiken är bland annat 30 seconds to Mars, System of a down, Distillers och Paramore. 


Det var lite om lilla mig. Efter denna månaden kommer ni nog att känna mig ganska bra :)
Nu ska jag försöka bestämma vad vi ska ha för tapet i köket. Det är en utmaning kan jag säga! Har fem som jag väljer mellan.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0