♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Min första stora kärlek är faktiskt samma man som jag är med idag. Vi blev ihop när vi var 17 år. And still going strong :) Åren har gått väldigt fort men vi har också hunnit med en himla massa saker ihop. Bland annat har vi varit i Bulgarien, Egypten, Nya Zeeland, Indonesien och Kina. Vi träffades i gymnasiet när vi fortfarande bodde hos päronen men idag har vi en fin tvåa i Lidköping som vi renoverar för fullt. Det är himla bra att ha en så händig man :) Jag hade inte kunnat hitta en bättre kärlek <3


Första resan ihop i Bulgarien


Kommentarer
Anna

sött ! :)

2010-12-05 23:14:08
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0