Första dagen på jobbet

Idag jobbade jag för första gången på länge. Det var väldigt roligt men nu är jag helt slut i huvudet efter en lång dag med nya saker. Vi är fem personer som jobbar på hotellet och alla är jättetrevliga så jag tror absolut att jag kommer att trivas. Jag fick bland annat lära mig att städa hotellrummen, vilket inte är något större problem för mig som är ett städfreak, men jag blev lite orolig över att vi bytte lakan i alla rummen. Men sen fick jag veta att det bara är något man gör när någon checkar ut (såklart) samt varje måndag. Då blev jag lugnare.. Jag fick även mitt schema och jag börjar klockan 8.00 och 5.30 denna veckan. Hjälp! Hur ska det gå... Sova får jag göra på helgen antar jag.

Nu ska jag äta en pastasallad med mozzarella av resterna från gårdagens tacos.


Kommentarer
Emma och Bea

Idag kör vi neulash tävlingen igen !! Kanske sista gången den här månaden!

Lycka till! / Emma och Bea

2010-10-05 08:47:09
URL: http://tjugotredje.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0