Jag har blivit med katt!

Idag jobbade jag från åtta till ett och jag hade väldigt ont i mina fötter efter det. Jag är inte så van vid kroppsligt arbete och det känns verkligen i min kropp nu. Men de på jobbet säger att man vänjer sig. När jag var på väg hem träffade jag Filip som har varit i Usa fram tills nu så jag har inte träffat honom sen Nz. Jag följde honom till jobbet där vi satte oss och pratade. Det var väldigt kul att träffa honom men vid halv tre var jag akut tvungen att gå hem och äta eftersom jag inte hade ätit sedan frukosten klockan nio. De är väldigt dåliga på att både äta och dricka på hotellet så om ingen annan gör det tänker inte jag heller på det.

Ikväll ska jag gå till Frida för vi ska få hennes katt Luna :) Anledningen till att Frida inte kan ha någon katt är för att hon är väldigt allergisk men har ignorerat det fram tills nu. Men om Luna är hos oss kan hon iallafall träffa henne. Äntligen ska jag få en katt! Så nu har jag både katt och jobb. Lycklig :D


Luna


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0