Thank god it´s Friday!

Idag jobbade jag frukostpasset, börjar lära mig nu. När jag kom hem gick jag och la mig en timme. Vet inte om det är någon bra idé att göra det för när jag vaknar är jag jättetrött och det håller i sig resten av dagen. Det är inte så roligt när det är fredag. Nu ska det bli skönt att ha helg efter att ha jobbat en vecka. Nästa vecka ska jag lära mig att jobba kväll.

I onsdags var jag på Swopkväll hos Therese och Sarah och det var helt galet. Vi var så många och alla hade med sig en massa kläder, så när vi skulle börja blev det stressigt och jag hann inte få alla de plagg jag hade kollat ut innan. Men jag kom dit med lite mer än en påse och kom hem med två så det var bra ändå. Jag hittade bland annat klänningar, skjortor, örhängen och en sjal. Det blev även en hel del kläder över och de gav vi bort till second hand.


Några av de saker jag hittade.. :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0