Trött

Klockan ringde 4.20 imorse. Galet tidigt enligt mig men det gick ganska bra ändå. Var skeptisk dan innan om jag skulle klara att gå upp. Men det var iallafall mysigt att vakna upp till en gosig katt som följde efter mig överallt. Jobbdagen började med att jag och min kollega hämtade bröd på Henrys bageri. Sen lärde jag mig hela frukostrutinen vilket inte var det lättaste klockan 5.20 på morgonen. När vi var färdiga med frukosten fick jag en två timmars lång genomgång av bokningssystemet och då var jag så trött att jag är osäker på om något fastnade, så det ska bli spännande att se imorgon.

När jag kom hem däckade jag på soffan i en timme. Snart ska jag gå till några kulturturismare som ska ha Swopkväll. Det innebär att man ska ha med sig en massa kläder, skor och annat som man kan byta med någon annan. Hoppas att det finns någon som är lika liten som jag är..
 
Luna ville också vara med och gosa med min klädhög :)


Ikväll börjar både Bonde söker fru och Greys anatomy. Yejj :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0