Hej hej!

Jag har haft en jättebra helg, trots att jag egentligen inte har gjort något speciellt. I fredags var jag och Frida ute och gick som vanligt. Efter det följde hon med upp för en timme senare skulle hon vidare, men så började vi spela Monopol och hon blev kvar :) Monopol är ett jätteroligt spel vanligtvis men Frida och Anders slog ut mig ganska fort så det sög och jag vill inte spela det på ett tag igen. Spelar ingen roll vad du säger Frida!! När Anders äntligen hade vunnit såg vi på den nya Robin Hood filmen som var hemskt lång och inte speciellt bra.

Igår åkte vi till Grästorp och hälsade på morfar som har kommit hem från sjukhuset. Så nu får vi hoppas att han mår bättre snart. Jag litar inte på sjukvården någonstans när det tog att han skulle se ut som en jude under andra världskriget innan de hittade vad som var för fel på honom :( Usch! Han har precis flyttat till Grästorp så det var kul att se hur fint han hade fått det i lägenheten.

Efter det åkte vi till mamma och gosade med hennes katt Bamse så nu har jag laddat upp min kattdos igen :) Jag skulle mer än gärna ha en egen katt, vilket jag har haft under hela mitt liv men dras med samvetet om att hålla ett djur fånget inomhus eftersom jag bara har haft utekatter tidigare. Jag kanske ångrar mig under den tiden vi passar Fridas katt när hon är i Nz. Det ser jag fram emot!

Jag har gjort färdigt fotoboken om Australien - check. Nu är det bara en sådär sex stycken kvar. Det tar tid men de blir fina och det är ett roligt minne att ha. Nu ska jag börja med Nya Zeeland boken.


Jag längtar tillbaka till alla vackra vingårdar i Nz!




Ha det gott!

Kommentarer
Liz

Låter som en fin dag, love Robin Hood!:D Hehe

2010-09-13 12:00:24
URL: http://thelizy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0