1 april

Det är april idag vilket innebär att jag har jobbat på campingen i en månad och anses rutinerad nog att lära upp andra. Hmm.. Jag är skeptisk..

Annars då? De senaste två dagarna har det inte hänt så mycket roligt. Jag har jobbat, testat det nya löpbandet och jag är väldigt inne i sista Harry Potter boken. Jag har haft den i några år nu men aldrig lyckats läsa ut den men snart kommer ju sista filmen och då måste jag bara ha läst boken. Dessutom är den väldigt spännande och det är svårt att lägga ifrån sig den.

Jag jobbar kväll idag för första gången. Det kan bli lite spännande. Något som är mindre spännande är att jag jobbar varje helg denna månaden. Jag får tänka på att jag efter sommaren kommer att ha sparat ihop en massa pengar :) Det är inte fy skam..

Förresten så fyller min pappa år idag! Grattis pappa!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0