En natt hos bästis

Som jag anade blev söndagen en lång dag. Runt 120 checkade ut under dagen och det fanns inte många minuter över att sitta ner. Men det var kul! Hoppas att det går lika smidigt på torsdag då hela campingen ska checka in (cirka 415!).

Inatt sov jag hos Frida och Mattias. Det var jättekul att träffa henne efter så lång tid! Efter Frida mött mig på tågstationen gick vi och satte oss på en uteservering med varsin cider och njöt i solen. Vi hade ju några månader att avverka. Sen åkte vi hem till dem där Mattias stod och lagade tacos. Lyx! Kvällen avslutades framför filmen Burlesque. Jag har alltid gillat Christina Aguilera som sångerska och som skådespelare får hon betyget okej. Filmen var iallafall underhållande och ett plus för Cam Gigandets kropp. Mm mm mm ;) Minus för Christinas fula frisyr.



När jag kom hem satt jag på balkongen några timmar och läste innan morfar kom för en fika.

Ha det gott! xox


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0