Sol!!

Åh, idag är det nästan sommar. Vi har skurat och grejat på balkongen hela dagen och det är 16 grader i skuggan. Underbart!

Jag jobbade i fredags kväll och det var en hemskt jobbig kväll. Allt gick fel kändes det som och det kom hur mycket folk som helst. Men det är väl bara att vänjas sig antar jag. Och nu kan jag ju det iallafall så nästa gång det kommer mycket folk kommer det nog gå smidigare.. När jag kom hem hade Anders förfest så jag gick inte och la mig tidigt som jag hade planerat. Så på lördag morgon var det lite kämpigt att gå upp, fast jag följde inte med ut så det var kämpigare för Anders.


Halv nio på lördagmorgon åkte vi till Sockerbruket och ställde oss på loppisen. Det var jättekul men en av de finaste dagarna detta året så ägaren sa att det aldrig har varit så lite folk någon gång. Så alla tyckte synd om oss som stod där för första gången. Men vi lyckades iallafall skrapa ihop 600 kronor på vad jag tyckte bara var skräp. En del av de pengarna slösade vi samma dag på pizza och bio.

Nu blir det grillning på balkongen!

Ha det nice!


Kommentarer
Jennifer

Det kanske var från eran grill det luktade så hiiiimeelsk gott ifrån in till mitt vardagsrum? ;)

2011-04-10 21:33:39

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0