Sommaren 2011

Hej!

Det var väldigt längesedan jag var här och skrev nu. Sommaren har varit omtumlande på många sett och jag har varit inne och börjat skriva flera gånger men inte vetat hur jag ska uttrycka mig. Det har känts falskt att skriva om en massa roliga saker när jag samtidigt har mått jättedåligt. Och vem vill läsa om någon som mår dåligt? Jag har lärt mig att prata om alla svåra saker i mitt liv och det har gjort mig till en gladare människa. Men som sagt det är inget man skriver om i en blogg..

Hursomhelst, sommaren 2011 har varit en riktig berg-och-dalbana och det är skönt att den är över. Men samtidigt har jag träffat massor av riktigt underbara människor och vi har gjort mycket kul i sommar. Nu är det bara två månader kvar tills jag och Anders korsar USA. En resa jag har drömt om större delen av mitt liv och jag längtar galet mycket!!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0