Sugar, gula, socker, zucker

Sålänge jag kan minnas har jag haft en förkärlek till saker som är sött och dessutom till och med samlat på socker. Inte strösocker eller sockerbitar utan de där små påsarna eller sockerpaketen som man får när man exempelvis dricker kaffe på ett café eller på flygplanet. Det är många som har stöttat mig genom åren i mitt samlande, speciellt min farmor som har hittat många fina förpackningar under sina resor runt jorden. Jag vill bara ha en av varje och dubbletterna lägger jag i en skål i köket att användas. Eftersom det var länge sedan jag rensade i min samling och jag har farit runt och hittat en massa socker så samlade jag igår ihop allt. Jag letade i alla mina väskor och alla jackor och hittade en massa nya som jag inte hade innan. Jag passade även på att räkna dem - sammanlagt blev det 403 stycken, alla fick inte ens plats på bordet. :D Ja, jag är en tönt..




Sweet!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0