Thank god it´s friday!!

Idag blev det en sån där jättetidig dag på jobbet igen. Efter några timmar upptäckte jag att det var snöstorm ute, det var det inte när jag gick till jobbet. Så när jag slutade ville jag inte gå hem utan stannade och tjötade med Johanna istället en bra stund. Goda nyheter- Johanna har också skaffat sig en blogg som jag tycker att ni ska kolla in - http://johannnawilhelmsson.blogg.se/ :D

När jag till slut kom hem var planen att jag skulle gå till kojs efter att ha kollat fejjan men då började jag prata med Emelie och blev jättepigg. Gud vad jag saknar den tösen! Kom hem!

För några dagar sedan fick jag kort från Frida som är på Nya Zeeland och insåg hur mycket jag saknar henne också. Thank god för fejjan och bloggar!


Kortet från Frida. I´m here. And you´re not. Tro mig jag vet.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0