Nu har jag öppnat paketet..

- och jag kan inte påstå att jag är helt nöjd. Jag beställde två svarta leggings vilka jag redan hade tidigare men som man aldrig kan få för många av. Det fanns även en vacker klänning i paketet men som var för liten och jag tror att en större storlek skulle bli alldeles för stor. Jag blev överraskad när jag provade jeansskjortan eftersom någon redan hade använt den. Den var skrynklig och luktade parfym. Ioförsig så är alla kläder i butikerna också provade men jag trodde att de kläder man fick hem var nya. Jag har inte helt bestämt mig om jag ska behålla skjortan. Det sista som fanns i paketet var en svart söt kjol som jag fick för ett pangpris och som jag behåller.


xoxo


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0