Ny design?

Hellooo min vänner!

Jag har försökt göra iordning min bloggdesign (som ni kanske ser). Det gick inget vidare. Jag gav upp. Insåg att jag inte kunde. Och nu ser den ut som den gör.. Om det är någon som kan och vill hjälpa mig så är det bara att hojta till!

Det har regnat nästan hela dagen och hela stan är en isbana. Helt livsfarligt! Det var jobbigt för mig och Anders att gå och tänk då hur det är för alla äldre som knappt kan gå innan.

Imorse när vi skulle gå på loppis var det stängt. Ikväll hade vi planerat att gå på bio men nu när jag kollade var det fullt. Vi som till och med hade köpt snacks. Ingen höjdar dag direkt. Nu måste jag komma på något annat vi kan göra. Mina senaste förslag var biljard eller bowling men Anders har ont i sin arm så det går icke.

Annars får jag stanna hemma och läsa. Just nu läser jag en spännande bok som heter Inspärrad. I vanlig ordning är det en sann berättelse jag läser. Den handlar om en flicka i England vars föräldrar är alkoholister så hon blir runtskickad till olika hem och mentalsjukhus och blir iproppad en massa tabletter trots att det inte är något fel på henne. Mycket tragiskt och än en gång blir jag fly förbannad på samhället som låter barn fara illa. Jag har läst mer än femton liknande böcker och jag blir lika förvånad och arg varje gång att det är möjligt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0