Fest och kalas

Hej bloggen!

I lördags gick jag ut med tjejerna från jobbet. Först var vi på förfest hos en av deras kompisar där vi spelade lite ölspel, frågespel och åt pizza. Sen gick vi till Stadt och skakade våra lurviga. Det var jättekul att dansa och att festa med bara tjejer för en gång skull. Det behöver man ibland..


Tjejerna

Igår åkte vi på kalas för min systerson Felix som har fyllt fem år. Vi fick fika och tårta. Jag tillbringade halva kvällen med att sätta ihop en atlantis-lego-farkost. Det var kul men tog en himla tid.

Legobyggande

Felix blev lite blyg när vi sjöng för honom, så han höll för öronen.


Felix och Albin tuggade tuggummi

Sötnos

Idag var vi i Grästorp igen och grejade hos mormor och hälsade på mamma och morfar. Jag har samlat ihop en massa prylar som jag ska sälja på loppis någon helg.

Ha det bra!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0