Fest och Liseberg

Även denna helgen blev väldigt rolig. I fredags blev det lite utgång igen. Vi var fem personer på förfesten hemma hos mig och vid tolvtiden gick vi ut. Det var lite måndaxklubben känsla på Stadt, vi fick så i kö för att komma in och det var så mycket folk att det var omöjligt att hålla ihop. Men jag hade en jätterolig kväll och träffade många från jobbet (annars kände jag inte så många :P)

I går så var jag, Anders, Frida och Mattias på Liseberg. Vi hade en jätterolig dag! Jag och Frida avstod från att åka den nya AtmosFear men Anders och Mattias var modiga och åkte den. Jag åker allt utom de den nya, höjdskräcken och uppskjutet. Roligast var helt klart Gasten och Balder.
 
Våra vinster!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0