Shop til you drop

Hej mina vänner!

Vilket väder det har varit idag! Precis när jag kom till jobbet började det blixtra och åska och spöregna. Jättemysigt! Men jag hade ju hellre legat hemma än jobbat. Efter jobbet gick jag ut på stan på jakt efter ett par Easytones. Istället hittade jag ett par andra skor, en klänning, strumpbyxor och lite smycken. Prisa skatteåterbäringen :)


En alldeles underbar klänning från Gina Tricot. Tur att den bara fanns i svart annars hade jag viljat ha den i alla färger!



Det finfina rosa eiffeltornet är självklart från Paris fast jag har inte visat det tidigare så jag slängde med det i de här bilderna :D Döskalleringen är från pojkavdelningen på H&M och passar mig perfekt.

Jag kan inte få nog av vita tygskor. Tyvärr blir det smutsiga på nolltid.

En stor ring och en hårrosett.

P&K


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0