Äntligen fredag

Hej vänner!

Jag har varit sjuk hela veckan men iallafall jobbat måndag, torsdag och fredag så nu ska det bli skönt med lite ledighet. Ikväll hänger Anders med en kompis så de har tagit över tvn (måste skaffa en tv till sovrummet!) så jag vet inte vad jag ska hitta på. Kommer nog att somna rätt så tidigt ändå :P

Vad hemskt det var att höra om det som hänt Japan! Mina tankar går till alla drabbade och deras anhöriga i Japan men även till mina vänner runt om i världen som kanske också kommer att drabbas. Det är så mycket naturkatastrofer och andra hemskheter nu som händer samtidigt så man blir ju orolig. Det är skönt att man bor i ett land som är ganska skyddat från katastrofer. Då känns det som man kanske inte ska klaga så mycket på att det är kallt..



Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0