Söndag

Det blev en jätterolig kväll igår! Jennifer, Johanna och Anders kom vid 7-8 tiden och Philip och Sandra kom förbi en sväng. Det blev en hel del tjejsnack, en massa alkohol, lite spelande och en väldans massa musik. Jag fick en fin ask och receptbok av tjejerna och flaskor med olika innehåll av killarna. Kvällen avslutades i vanlig ordning med att vi svängde de lurviga på Stadt. Där träffade jag en massa folk som jag inte sett på år och dar.

Tack tjejer (och Anders *2) för att ni ville fira ordentlig med mig :)

Även idag skiner solen och värmer upp vårt avlånga land! Förhoppningsvis smälter snön bort också. Nu ska jag gå ut och ta en långpromenad och försöka piggna till lite.



Var det någon som såg supermånen? Den var fin tycker jag..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0