Du själv är viktigast.

Mitt största problem i livet är att jag bryr mig för mycket. Jag kan inte förstå folk som inte bryr sig. Hur gör man? Min bror säger till mig att jag bara ska tänka på mig själv och skita i alla andra. Det är så mycket lättare sagt än gjort. Men jag ska försöka... Från och med...Nu!



De senaste veckorna har jag jobbat nästan varje dag och igår hade vi kickoff. Jag jobbade till klockan tre och kvart över hade vi möte. Efter mötet hade vi en genomgång då vi gick runt på campingen och jag fick en massa svar på frågor jag funderat över de senaste månaderna. Efter det var tanken att vi skulle köra 5-kamp men precis då öppnade sig himlen och det slutade inte regna på hela kvällen. Så istället satte vi oss och tjöta och åt i restaurangen. När jag kom hem var jag helt slut och idag är jag ledig så jag passade på att sova ut ordentligt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0