Hemma från Paris!

Nu är vi hemma efter en snabbvisit i fantastiska Paris. Vilken otroligt vacker stad det är. Höga vita hus med franska balkonger, stora kyrkor, vackra fontäner och enorma slott. Det kändes verkligen att det var kärlekens stad. Love was in the air :D

Resan ner gick jättesmidigt. Vi bytte flyg i Frankfurt och tåg tåget från flygplatsen i Paris till Malakoff där vi bodde. Det var hysteriskt mycket folk på tåget och jag stod under två långa mäns armhålor en bit (som kändes som en evighet). Det är tur att jag tog med mig en så duktig kartläsare annars hade jag nog hamnat någon helt annanstans. Hotellet vi hade bokat byggdes år 2008 och var jättefint och fräscht förutom att det var en bäddsoffa så det var lite trångt. Det fanns även ett litet kök så vi köpte frukost som vi åt innan vi åkte in till Paris på morgonen. Den första kvällen gick vi bara runt i området där vi bodde och njöt av det härliga vädret och åt på restaurang.







Fortsättning följer...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0