I'm back!

Jag kom hem iförrgår efter en vecka hos pappa i danmark. Vi gjorde inget speciellt men det var skönt att komma hem till honom och bara ta det lugnt och prata. Både jag och pappa tycker om att sova på morgonen och vara vakna på nätterna så vi var uppe halva nätterna ihop. Jättemysigt! Vi kollade på en massa bilder från när pappa ung och från när han var sjöman. Jag hittade en asball bild från när pappa var typ 14 år och det visade sig att även min bror tyckte bäst om den bilden :)

Innan jag åkte hem till Lisch tog jag en sväng förbi Frida och Mattias som hade fest. Det "gamla gänget" samlades och vi hade lika ruskigt roligt ihop som vi hade förr i tiden!

På natten blev vi väldigt ostsugna, speciellt Johan som tog sig ett bett :P

Idag har det varit en typisk ärendedag och jag har varit ute hela dagen. Jag hann även med en fika med Liv som jag inte träffat på mycket länge. Vi fikade på limtorgets café som är ett supermysigt fik med den gamla inredningsstilen som jag tycker om - http://www.cafelimtorget.se/default.aspx.

Imorgon ska jag på spa!! Det ska bli jätteskönt :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0