LISTA ÖVER SOMMAREN 2011!

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? Jobbat på en camping.

Vilka länder besökte du? Frankrike och Danmark.

Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012? Att ligga på en strand en hel dag.

Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas? 29 Juni. 

Största misstaget? Gräva ner mig i något som jag inte kan göra något åt.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förskyld.

Bästa köpet? Mina easytone.

Sommarens väder? Mycket regn.

Vad spenderade du mest pengar på? Festa :)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Åka till pappa och träffa släkten.

Sommarens låt?
Where Them girls at? Fest hos Mange? Jag vet inte..

Vad önskar du att du gjort mer? Hälsat på mamma. Träffat kompisar.

Hur tillbringade du midsommarafton? På jobbet och hos min syster.

Sommarens favoritprogram på tv? Stamliv med Bruce Parry.

Böcker du läst den här sommaren? Flickan från tjugotalet, Den dagen min dotter blev galen, Den tusende gången.

Något du önskade och fick? Träffa en massa sköna människor.

Något du önskade dig men inte fick? En miljon!

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern? Bakade cupcakes.

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Mer strandhäng och mer tid med sambon.

Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011? Piké och jeans :P

Sommarens bästa tillfälle? Farmors födelsedag och alla fester.


Bild lånad från Mikaela ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0