Fika och jobbsökande

Hej goingar!

Igår kom morfar en sväng eftersom han glömde sina glasögon när han och mamma hälsade på. Han tycker att det är jätteroligt att vi har varit i New York men är inte så intresserad av vad vi gjorde där utan berättar om när han var där två gånger. De enda gångerna han har varit så långt bort. Det är väldigt roligt att höra om hur det var i New York när han var arton år men får jag höra om hur det var att åka upp i Empire State Building en gång till så stupar jag :P
 
Idag gick jag en promenix i kylan med C och sen bjöd hon på fika. Det var jättekul att träffas och vi hade såklart massor att prata om.

Nu sitter jag och slipar på mitt cv och ska försöka hitta lite jobb som jag kan söka. Är det någon som har ett jobb på lager är det bara att hojta till!

I helgen ska vi ha klassfest på camp active. Yejj!! Jisses vad jag saknar KT tiden ♥

I brist på bilder från idag så kan jag väl visa lite bilder från Usa! Jag har ett par kvar som jag inte har visat :P


Den fina fina bilen, snart kommer den hem till oss :) Jag tänkte att jag någon dag ska skriva ett inlägg om hur vi har gått tillväga för att köpa bilen och vad det har kostat osv.
Kan det vara kul att läsa om?


Kommentarer
Hanna - Mode, smycken och min vardag

Fina bilder!

2012-02-03 07:41:19
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0