Födelsedag och födsel

Igår var ingen vanlig dag, för det var min systers födelsedag, hurra hurra hurra! Det firades med mys hela dagen, smörgåstårta, dumlekakor och film. Vi har inte träffats på en massa månader så det var kul och pojkarna växer upp alldeles för fort. Även jag fick en massa fina presenter som Felix hade gjort (typ 10) och ett fint fat (eller vad man nu ska kalla det) av syster, helt i min stil. Tack, tack.


Filmen vi såg, väldigt rolig..

När jag vaknar på morgonen sätter jag alltid på tvn det första jag gör och såg imorse att en prinsessa har blivit född inatt! Jag vet att det är många som är emot monarkin men jag kan inte vara annat än glad över det. Det är ju bara så romantiskt! Och jag är mycket svag för romantik. Kronprinsessan hittar sin prins, de gifter sig och inte långt efter får de en liten prinsessa. Och så levde de lyckliga i alla sina dar... ♥


Första bilden på sessan från Aftonbladet

Jag älskar Daniels kommentar "mina känslor är all over the place". Naaaw, såklart att de är.

Kommentarer
Sofia

läser du www.mogis.se blogg?

2012-02-24 21:53:10

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0