En systerhelg

I fredags var jag på en anställningsintervju. Jag får reda på om jag får jobbet nästa måndag och jag hoppas innerligt. Är inte gjord för att sitta hemma och glo :P På kvällen kom min syster och C till oss. Vi förfestade och gick sen till stadt där vi dansade tills jag hade så ont i mina fötter att jag inte kunde gå ett steg till. Men kul var det!


Crazy sisters

Igår följde jag med syster hem och lekte med hennes pojkar hela dagen. Mys! Sen kollade vi på en skräckis som hette The ward. Helt okej film om man är sugen på att se en skräckis där man hoppade till då och då. Inget för dem med dåligt hjärta alltså :P


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0