Loppis och överraskningsfest

Igår stod jag på loppisen på sockerbruket och som vanligt när jag står där så var det inte så mycket folk. Men jag lyckades ändå skrapa ihop mer än 700 kr. Fast Anders fick 400 kr för jag sålde några av hans t-shirts. På kvällen överraskade vi Andreas med en fest för att fira att han har fyllt 25 år. Han blev verkligen jätteöverraskad så det var lyckat :)
Idag har jag sovit i solen på min balkong halva dagen. Resten av dagen har jag tvättat...


Så här såg hallonmacaronsen ut när de var färdiga :) Om nom nom...

Om nån timme kommer Frida och Mattias som ska sova hos oss i natt. Yejj ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0