Asien nästa

Hej alla glada! 
Det har hänt en del sen senast jag skrev. Jag har avslutat min anställning på Delicato där jag har trivts jättebra i ett och ett halvt år. Jag och Anders har valt att gå isär då vi vill gå åt olika håll i livet. Jag har flyttat ifrån Lidköping och har lämnat mina saker hos mamma och på onsdag åker jag och möter upp min bästis Emelie i Vietnam. Kort och gott..

Nu när jag drar ut på vift igen ska jag försöka att uppdatera bloggen så ofta jag kan. Jag har precis packat färdigt väskan och har checkat av det mesta på min lista. Imorgon ska jag lämna katten hos Anders, ta passfoton och säga hej då till nära och kära. 



Stay tuned..

Kommentarer
Anonym

Ååååå vad kul vi ska ha det! Nu åker jag om 24h så shit is getting real;) Kul att du bloggar igen!
Puss

2013-11-25 23:17:58
Marre

Hej Sabina.

Jag tänkte på dig här om dagen, och ville så gärna träffa dig. Men hoppas vi kan ses när du kommer tillbaka till Sverige!? :D HAde så kul :D :D

2013-11-27 17:39:42

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0