Mellanlandningar

Yes äntligen hittade jag gratis wifi! För tillfället hänger jag på flygplatsen i Bangkok och väntar på att få reda på vilken gate jag ska gå till. Det är över fyra timmar kvar så den har inte kommit upp än.. Resan hit har gått himla smidigt. Jag flyger med turkish airlines och första flyget mellan Sverige och Istanbul va ganska slitet. Jag skulle egentligen ha tre platser för mig själv men en något större kvinna tyckte att det va trevligare att sitta bredvid mig istället för mellan två män. Jag höll inte riktigt med henne på den punkten utan hade mycket hellre lagt mig ner och sovit. Till mat valde jag kebab som till min förvåning smakade kalops. 

Flyget mellan Istanbul och Bangkok tog elva timmar och det va ett väldigt fint flyg med tv, massa nya filmer och usb-uttag. Kanon! Bredvid mig satt en trevlig fransk kille som också va ensam ute på vift så tiden gick väldigt fort. Efter maten som förövrigt smakade get försökte vi oss på att sova. Men det gick sådär. Den senaste timmen har jag försökt mig på det igen på flygplatsen men alla de indier som hängde i sittsalen tyckte att det va mycket roligare att stirra på mig så jag gav upp och gick. 

Sådär nu är ni uppdaterade..
Hmm äta, shoppa eller be? 


Kommentarer
Frida L

Vad roligt att kunna följa din resa här! Ha nu en riktigt bra resa och hälsa Emelie! Stor kram

2013-11-28 09:52:09

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0