Packat och klart

Nu är det inte många minuter kvar innan jag stiger på flyget i Göteborg. Det ska bli så himla skönt att äntligen komma iväg. För er som inte vet/glömmer hur jag ska åka, här är den planerade resrutten - Idag flyger jag från Göteborg ( mellanlandar i Istanbul och Bangkok ) till Vietnam. Där träffar jag Emelie och vi tar oss tillsammans till Kambodja och sen till Thailand. Sen flyger Emelie hem och jag tar mig vidare till Langkawi i Malaysia och firar jul och sedan till Singapore och firar nyår :) Efter det har jag fortfarande ingen aning vart jag ska ta vägen. Det återstår att se ;) 


Victorias secret har öppnat på Landvetter!!

Vi hörs när jag är på varmare breddgrader!

Kommentarer
Ellinor D

Det låter mer än fett med en jul på Langkawi och nyår i Singapore! ;)

2013-11-28 01:56:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0