Tentena och Ampana

Två dagar har det tagit oss att komma till havet och ännu några timmar väntar innan vi kommer vara framme på Kadidiriön imorgon. Vi lämnade vårt vackra Toraja kl åtta igår på morgonen och va efter en väldigt skumpig bussfärd framme i Tentena samma tid fast på kvällen. Ingen åktur jag kan rekommendera för den som lätt blir åksjuk. Idag åkte vi en lika skumpig tur fast denna gången i en bil och under endast fem och en halv timme. Imorgon kommer vi alltså åka till några paradisöar igen så om jag inte hör av mig på några dagar så vet ni vart jag är :)



Kommentarer
Emelie

Heeej, är du på Sulawesi?! Coolt! Gillar det? Dykning i togien och bunaken kan rekomenderas starkt! Också båten från togien till gorontalo kan man boka en sovhytt för 4 pers för inte alls så mkt pengar, det regnade när vi åkte så alla på däck blev dyngblöta:s Vart ska ni näst? Fiiiina kort! Puss

2014-03-09 11:53:56

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0