Jobb gånger två

Nästan en månad har jag varit hemma. Det har varit en turbulent, sorgsen och utmattande månad med inslag av skojigheter. 


Pappas begravning var fin men mycket jobbig. Vi spred askan från en fiskebåt som farmor hyrt. Orkar inte skriva mer om det men det var iallafall kul att träffa farfar och farbror med familj trots att det bara var en kort tid.  


Jag har passat på att umgås mycket med mina nära och kära och jag har även haft tid att hitta ett jobb. I sommar kommer jag hem igen och ska jobba med världens bästa Frida på Dressmann XL på Överby. Det ska bli roligt!

Imorgon åker jag tillbaka till Gerrit i Australien där vi ska jobba som mjölkbönder fram till sommaren :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0