Du fattas mig pappa

Den nionde mars gick min pappa bort. På ett sätt var det väntat men när det väl hände var det våldsamt smärtsamt. Man säger att tiden läker alla sår. Just nu har jag ett stort köttsår i mitt hjärta och trots att det kommer läka kommer det lämna ett stor ärr. För alltid. Han finns inte mer. Det gör så fruktansvärt ont. Halva mig. Min pappa. Finns inte mer. 

Mitt liv har aldrig varit lätt. Mycket därför som jag reser så mycket som jag gör. Då slipper jag må dåligt. Vara en smula lycklig. Min pappa förstod och jag kunde alltid prata med honom om allting. Jag fattar inte hur något någon gång ska bli lättare utan honom. 

Den 31 mars ska vi sprida hans aska i havet. Den 1 april skulle min pappa ha fyllt 50 år. Så jävla orättvist är livet. 

❤️

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0