Agra

Snabba puckar! En dag i Jaipur var nog så vi tog tåget 5 och en halv timme till Agra. Här är det mycket trevligare men även här var det svårt att hitta ett ordentligt boende till ett ordentligt pris. Idag var det ett år sedan min pappa gick bort så jag har inte haft någon vidare lust med någonting. Men jag vet att det bara skulle bli värre om jag bara hade stannat på rummet så vi har strosat runt istället. Först åkte vi till "baby Taj" Itimad-ud-Daulah och sen till Agra fort. Båda var helt klart värt ett besök. 

Imorgon ska vi kolla in Taj Mahal vid soluppgången och eftersom jag ändå vill att den här dagen ska vara över så ska jag gå och lägga mig tidigt.










Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0